Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2014 23:30 - Кварталния сладур и една историйка за него...
Автор: mrbrownstone Категория: Лични дневници   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Моята мъдрост е мноо по-голема от ваш"та, ама да знаеш - има к"во да научиш от мене щот аз моа съм прост ама знам повече!"........

Такива логически реплики се чуха от кварталната колоритна личност и логорейна бомба, да го наречем Спас. 19 годишния Спас се появи днес и направо.....абе не знам и аз какво стана ама наистина, ако съществуват колоритни хора на тая земя, Спас ще е в списъка / по негов си начин де /.

...и шоуто започва...

Появява с той със неоновия OPEL VECTRA / очевидно е искал да бъде боядисана като количка Hotwheels или нещо от Need For Speed ама резултатът е просто покъртителен /. Паркира си той спокойно, типично в негов стил, баш на тревната площ пред градинката, в която аз и дружина играем волейбол. Окей, паркирането се приема. Всички от дружината го знаем, че е леко ала-бала с тиквата и си продълважаме волейбола мирно и кротко. По едно време кварталния "убавец излеза от колата по чехли и шорти /друго явно не му е нужно/  и започва да играе с нас, подхвърляйки разни палаво-мръсно-плашещи коментари относно седалищните части на красивото Марго от дружинката ни. Тя Маргото му даде един як #ignore ама сладурът си знае неговото...

Стана си тъмно, влейболът продължи гейм след гейм /междувременно искрено се надявам домашната ми твар, наречена на галено "малък брат", да не е запомнил думите, които Спас употребява и да не ги повтаря поне докато не навърши 13 години./
Когато съвсем притъмня, дойде ред на гвоздеят в програмата, а именно монологът на нашата така обична квартална звезда Спас. То не беше баш монолог ама ние почти не отговаряхме, защото част от нас просто не можехме да повярваме до къде стигна тоя човек..
" Ех, глей я па тая как се е разгорещила, преди беше пъпчасала, а глей са и цици и дупе, сичко 6, батка, че и цигарки пафка, екстра ми е...."

След още такива няколко реплики (ще Ви ги спестя, не ми благодарете) дружина дружно му се противопоставихме и се опитахме да му обясним, че неговите реплики са всичко, но не и мъдрост. Той  беше твърдо убеден, че Е МЪДЪР.  Лежейки си на земята, говорейки пълни безсмислици и простотии относно секс, живот и мъдрост, чешейки си сещате се кое нещо /с извинение/, обиждайки една наша приятелка, просто " шот е дебела, нали ме разбираш" този човек обясняваше как бил МНОГО НАПРЕД С МАТЕРИАЛА...

Да, Спасе напред си. Дано само не те и настигнем. Ако те подминем, значи вече сме загубена кауза.

Тази ситуация се случи наскоро и да Ви призная, въпреки обидите към моите приятели, грозното му отношение и т.н. аз не тая злоба или някаъв вид непрязън към Спас. Той просто е един от многото такива. За жалост той сигурно дори не го знае. Тъжно, а?





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mrbrownstone
Категория: Забавление
Прочетен: 8829
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930